söndag 21 maj 2017

Den här helgen

Det har varit en intensiv helg, utan riktig möjlighet att sova igen förra veckans tappade timmar. Det kommer att straffa sig imorgon. Det har inte heller blivit läst så mycket. Men följande kan sägas:

Största besvikelsen: Nästa avsnitt av Skam kommer inte förrän 27 maj. Det hade jag missat, så här på söndagskvällen.
Största överraskningen: Han som knäppte upp skjortan mitt ibland allt folk, nöp sig i bröstvårtan och undrade om jag gillade det jag såg.
Största glädjen: Vapendragarens arbete i skogen i lördags. Mycket nöjd med henne. Och att det var kul att dansa.
Största insikten: Att ålder inte har med en siffra att göra, och att vi på ett sätt inte blir äldre än tjugo oavsett.
Största insatsen: Tog tag i min framtid idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar