måndag 14 mars 2016

Länktips - nyhetsbrev som betyder något

Ett bra nyhetsbrev är ovärderlig läsning. Ett dåligt endast värdigt mappen för skräppost. Men jag tror att nyhetsbrevet kommer att bli allt mer populärare eftersom det erbjuder en filtrering av internets alla möjligheter till oviktigt nonsens. Det är som en redaktör som plockar ihop det jag är intresserad av läsa. Jag tycker det borde finnas möjligheter för det i alla fall. För de nyhetsbrev som jag gillar, de läser jag verkligen.

Här kommer ett som jag är så glad över att ha hittat. Funken tipsar om musik -  funk, soul, disco och hip hop. En kombination som passar mig som handen i handsken. Och det ingår spellistor! 



Det här skämtet är alltid roligt. Använder snusburkar i min hundträning och fick den här av en kollega. Ja, jag skrattade gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar